Počet záznamov: 1
Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing
Názov Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing Preklad názvu Ekonomické prostredie finančných inštitúcií z aspektu marketingu Autorské údaje Jozef Medveď, Peter Poliak Autor Medveď Jozef Spoluautori Poliak Peter Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 3 (2004), s. 103-118. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Heslá úrady finančné * banky * prostredie ekonomické * marketing * analýzy * trh finančný * stratégia marketingová * analýza swot Anotácia Problematika metód analýzy makro- a mikro prostredia finančných inštitúcií z pohľadu marketingu. Význam analýzy prostredia finančnej inštitúcie je v tom, že je nevyhnutným predpokladom pre proces strategického manažmentu. Prvá časť článku je venovaná STEP analýze finančných inštitúcií, ktorá je jednou z metód analýzy mikroprostredia. Analýza STEP v sebe zahŕňa analýzu sociálneho, kultúrneho a demografického prostredia, technologického prostredia, ekonomického, politického a legislatívneho prostredia. Druhá časť sa zameriava na analýzu mikroprostredia finančných inštitúcií, pri ktorej je využitá SWOT analýza. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1