Počet záznamov: 1  

Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing

  1. Názov Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing
    Preklad názvuEkonomické prostredie finančných inštitúcií z aspektu marketingu
    Autorské údajeJozef Medveď, Peter Poliak
    Autor Medveď Jozef
    Spoluautori Poliak Peter
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 3 (2004), s. 103-118. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Heslá úrady finančné * banky * prostredie ekonomické * marketing * analýzy * trh finančný * stratégia marketingová * analýza swot
    AnotáciaProblematika metód analýzy makro- a mikro prostredia finančných inštitúcií z pohľadu marketingu. Význam analýzy prostredia finančnej inštitúcie je v tom, že je nevyhnutným predpokladom pre proces strategického manažmentu. Prvá časť článku je venovaná STEP analýze finančných inštitúcií, ktorá je jednou z metód analýzy mikroprostredia. Analýza STEP v sebe zahŕňa analýzu sociálneho, kultúrneho a demografického prostredia, technologického prostredia, ekonomického, politického a legislatívneho prostredia. Druhá časť sa zameriava na analýzu mikroprostredia finančných inštitúcií, pri ktorej je využitá SWOT analýza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.