Počet záznamov: 1  

Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.

  1. Názov Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.
    Preklad názvuClaims as an element of customer care
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 1 (2005), s. 103-113. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá pojmy * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * vzťahy obchodné * podmienky obchodné
    AnotáciaReklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Hlavné ciele koncepcie starostlivosti o zákazníkov. Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Vznik reklamácie zákazníka. Uplatnenie reklamácií medzi obchodnými partnermi. Štruktúra reklamácií. Miesto a príčiny vzniku reklamácií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00862-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.