Počet záznamov: 1
Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov.
Názov Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Preklad názvu Claims as an element of customer care Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 1 (2005), s. 103-113. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá pojmy * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * vzťahy obchodné * podmienky obchodné Anotácia Reklamácie ako prvok starostlivosti o zákazníkov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Hlavné ciele koncepcie starostlivosti o zákazníkov. Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Vznik reklamácie zákazníka. Uplatnenie reklamácií medzi obchodnými partnermi. Štruktúra reklamácií. Miesto a príčiny vzniku reklamácií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00862-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1