Počet záznamov: 1  

Obchodné značky a kvalita potravinárskych produktov

  1. Názov Obchodné značky a kvalita potravinárskych produktov
    Autorské údajeAlica Lacková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník výstupov : VEGA 5052 : december 2001. S. 32-42. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001 / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1514-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky maloobchodné * značky výrobné * stratégia marketingová * politika obchodná * meno obchodné * výrobky značkové * reťazce obchodné * kvalita výrobkov
    AnotáciaObchodné značky a značkové výrobky ako významný nástroj v hospodárskej súťaži SR s ostatnými krajinami. Charakteristika značky. Vývoj a sprostredkovanie charakteru značky. Značky produktov na slovenskom trhu. Význam značky. Základné dimenzie hodnoty značky. Vernosť značke. Známosť mena značky alebo jej symbolu. Vývoj značiek v SR. Obchodné značky. Výhody obchodnej značky. Porovnanie kvality potravinárskych produktov obchodných značiek TESCO, JEDNOTA a PRIMA.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.