Počet záznamov: 1  

Distribučné kanály na slovenskom trhu s nábytkom

  1. Názov Distribučné kanály na slovenskom trhu s nábytkom
    Preklad názvuDistribution channels at Slovak market with furniture
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 14-15. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá priemysel nábytkársky * kanály distribučné * služby * typológia * zákazníci * trhy * stratégia obchodná * Slovensko
    AnotáciaVývoj nových distribučných kanálov na slovenskom trhu s nábytkom. Rast produktivity práce, nové obchodné stratégie. Stratégia diferenciácie vo vzťahu k zákazníkovi. Distribúcia sa stáva tvorcom hodnoty pre zákazníka, ktorý sa nerozhoduje len na základe charakteristík výrobku. Typológia služieb distribučného kanála s nábytkom. Služby distribučného kanála s nábytkom poskytované slovenskému zákazníkovi - výsledky prieskumu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01006-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.