Počet záznamov: 1
Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu
Názov Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu Preklad názvu Marketing research aimed on hypermarket image Autorské údaje Adriana Csikósová, Mária Antošová Autor Csikósová Adriana Spoluautori Antošová Mária Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 3,4 (december 2004), s. 106-111. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * imidž * maloobchod * prieskum odbytový * prieskum spotrebiteľský * hypermarkety * komunikácia manažérska * kvalita tovaru Anotácia Spotrebiteľské správanie, jeho znalosť a pochopenie ako nevyhnutná súčasť úspešného pôsobenia maloobchodnej jednotky na trhu. Pojem imidž firmy. Faktory budovania imidžu maloobchodnej jednotky. Ponuka tovaru a služieb a ich kvalita. Cena a poskytnuté služby. Nákupná atmosféra a marketingová komunikácia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1