Počet záznamov: 1
Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli
Názov Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli Autorské údaje Antónia Štensová Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 5-9. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá podnikanie obchodné * maloobchod * kanály distribučné * partneri obchodní * kooperácia * modelovanie * Slovensko Anotácia Príčiny rozvoja kooperácie - vonkajšie, vnútorné. Výhody, nevýhody, resp. problémy kooperácie. Modelovanie kooperácie. Intenzita kooperácie. Dôležitosť výberu partnerov. Formy kooperácie v distribučnom kanáli: nákupné združenie maloobchodníkov a družstvo maloobchodníkov, dobrovoľný reťazec, franchising, koncesia, licencia na značku, zmluvná kooperácia medzi výrobcom a obchodníkmi. Formy kooperácie obchodných firiem v SR. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1