Počet záznamov: 1  

Obchodné partnerstvo v distribučnom systéme

  1. Názov Obchodné partnerstvo v distribučnom systéme
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 10-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5
    Výstup z projektu VEGA 5052 Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu
    PoznámkyVEGA 5052
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá kanály distribučné * systém * partneri obchodní * manažment * systémy ekonomické * systémy sociálne
    AnotáciaDistribučný manažérsky systém alebo systém distribučného manažmentu. Prenos koncepcie marketingového manažmentu na oblasť distribúcie. Články v distribučnom systéme: výrobné firmy a distribuční sprostredkovatelia. Vertikálne marketingové systémy, vertikálne marketingové stratégie. Stupne selekcie distribučných ciest. Distribučné systémy a vzťahy v nich existujúce neposudzujme iba ako ekonomické systémy, ale aj ako sociálne systémy, príp. systémy správania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00412-001, dokument vo fonde SEK

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.