Počet záznamov: 1  

Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich

  1. Názov Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich
    Autorské údajeViliam Trška
    Autor Trška Viliam
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 59-61. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá kanály distribučné * partneri obchodní * konflikty * výrobcovia * sprostredkovatelia * obchodníci * predajne podnikové * tovar drogeristický
    AnotáciaKonflikty, ktoré môžu vzniknúť v distribučných kanáloch - horizontálne a vertikálne konflikty. Horizontálne konflikty - vyskytujú sa medzi firmami na tej istej úrovni distribúcie - tzv. cenová vojna, kde profitujúcou stranou je spotrebiteľ. Vertikálne konflikty - vyskytujú sa častejšie a vznikajú medzi rôznymi členmi kanála na rôznej úrovni. Ide najmä o konflikt, ktorý sa vytvára pri dohadovaní obchodných a dodacích podmienok. Firma Procter & Gamble, jej najčastejšie typy konfliktov : výrobca verzus veľkoobchodník, výrobca verzus maloobchodník.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.