Počet záznamov: 1
Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu
Názov Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu Autorské údaje Rastislav Forejt Autor Forejt Rastislav Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 62-66. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia obchodná * zástupcovia obchodní * zákazníci * organizácia predaja * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Úspešné uzavretie obchodu je podmienené aj použitím vhodnej stratégie. Významnú úlohu ďalej zohráva obchodný zástupca, ktorý musí poznať náplň a cieľ stratégie a riadiť sa podľa nej. Najdôležitejšie okruhy stratégie: vyhľadávanie a posudzovanie potenciálnych zákazníkov, príprava obchodného zástupcu na nadviazanie kontaktu so zákazníkom, nadviazanie kontaktu so zákazníkom, prezentácia a demonštrácia produktu, zvládnutie námietok zákazníka, samotné uzatvorenie obchodu, starostlivosť po uskutočnení predaja. Úlohy a praktický postup obchodného zástupcu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1