Počet záznamov: 1
Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.
Názov Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s. Autorské údaje Elvíra Dudinská Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 10 (2004), s. 1297-1299. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Recenz.dok. Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy / Štefko, Róber : R.S. Royal Service, 2003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * školy vysoké * marketing Anotácia Recenzia na publikáciu Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Obsahom monografie je marketingová teória vrátane jej aplikácie v oblasti, ktorá zatiaľ stále existuje na pokraji záujmu klasických marketingových celebrít a v dôsledku transformácie centrálne riadeného hospodárstva na trhovo orientované sa ani slovenské vysoké školy nemohli vyhnúť mnohým problémom. Monografia obsahuje 15 kapitol a je určená pre marketingových pracovníkov, manažérom, študentom a doktorandom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 6-10
článok
Počet záznamov: 1