Počet záznamov: 1  

Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.

  1. Názov Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s.
    Autorské údajeElvíra Dudinská
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 10 (2004), s. 1297-1299. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Recenz.dok.Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy / Štefko, Róber : R.S. Royal Service, 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * školy vysoké * marketing
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Obsahom monografie je marketingová teória vrátane jej aplikácie v oblasti, ktorá zatiaľ stále existuje na pokraji záujmu klasických marketingových celebrít a v dôsledku transformácie centrálne riadeného hospodárstva na trhovo orientované sa ani slovenské vysoké školy nemohli vyhnúť mnohým problémom. Monografia obsahuje 15 kapitol a je určená pre marketingových pracovníkov, manažérom, študentom a doktorandom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.