Počet záznamov: 1  

"Řízení" autenticity značky

  1. Názov "Řízení" autenticity značky
    Súbežný názovManaging the authenticity of the brand
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 3 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * produkty * spotrebitelia * štýl životný * potreby materiálne * manažéri * predaj * nákup * podpora predaja
    AnotáciaMotivátory nákupu: životná potreba, životný štandard a životný štýl. Značka ako kultúrno-spoločenský symbol. Autentická identifikácia spotrebiteľa podľa značky. Úloha brand manažéra. Nadčasovosť značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.