Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeMiroslav Mariaš - Štefan Žák
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 188 s.
    ISBN80-225-1966-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systémy informačné * technológie informačné * modely * rozhodovanie * štatistika * obchod * maloobchod * veľkoobchod * internet * podnikanie elektronické * Slovensko
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.11, z toho voľných 10, prezenčne 1
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Signatúra798822-798832
    Archív EPCE05 00454-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    798822SEKUčebnicový fondvoľný
    798823SEKUčebnicový fondvoľný
    798824SEKUčebnicový fondvoľný
    798825SEKUčebnicový fondvoľný
    798826SEKUčebnicový fondvoľný
    798827SEKUčebnicový fondvoľný
    798828SEKUčebnicový fondvoľný
    798829SEKPobočka SEK Košicevoľný
    798830SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    798831SEKSklad knižničného fonduvoľný
    798832SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.