Počet záznamov: 1  

Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách

  1. Názov Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariáš, Mária Dzurová
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav
    Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 18-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * firmy * produkty * značky výrobkov * zásobovanie * trh * náklady * zisk * komunikácia * potenciál výrobný
    AnotáciaKonkurenčný marketing - spôsob, ako zistiť konkurenčnú schopnosť firmy a jej produktov. Prvky konkurenčného marketingu. Ekonomické marketingové determinanty. Psychografické marketingové ciele. Relatívna konkurenčná prednosť firmy.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00584-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.