Počet záznamov: 1
Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách
Názov Úloha konkurenčného marketingu v slovenských firmách Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariáš, Mária Dzurová Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 18-21. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * firmy * produkty * značky výrobkov * zásobovanie * trh * náklady * zisk * komunikácia * potenciál výrobný Anotácia Konkurenčný marketing - spôsob, ako zistiť konkurenčnú schopnosť firmy a jej produktov. Prvky konkurenčného marketingu. Ekonomické marketingové determinanty. Psychografické marketingové ciele. Relatívna konkurenčná prednosť firmy. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00584-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1