Počet záznamov: 1  

Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie

  1. Názov Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 22-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * direct mailing * reklama * výstavy * financie * audit * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaPodstata auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Ekonomická rovina auditu. Výber komunikačných nástrojov na marketingovú komunikáciu ovplyvnený finančnými zdrojmi podniku. Komunikačné nástroje marketingovej komunikácie. Výsledky auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie v sledovanom období -r.2002 a 2003 v malých a stredných podnikoch na Slovensku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 01591-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.