Počet záznamov: 1
Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie
Názov Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 22-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * direct mailing * reklama * výstavy * financie * audit * podnik malý * podnik stredný Anotácia Podstata auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Ekonomická rovina auditu. Výber komunikačných nástrojov na marketingovú komunikáciu ovplyvnený finančnými zdrojmi podniku. Komunikačné nástroje marketingovej komunikácie. Výsledky auditu komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie v sledovanom období -r.2002 a 2003 v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 01591-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1