Počet záznamov: 1  

Využitie mobilných technológií vo vzťahoch so zákazníkmi

  1. Názov Využitie mobilných technológií vo vzťahoch so zákazníkmi
    Autorské údajePavol Jurík, Taras Bača
    Autor Jurík Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Bača Taras
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 28-29. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * obchod * distribúcia * komunikácia * predajcovia * zákazníci * počítače * softvér
    AnotáciaVyužitie bezdrôtových informačných technológií v distribučných kanáloch. Automatizované technológie : Sales force automation SFA(automatizovaní predajcovia) a ich výhody využitia. Samoobslužné technológie : Self-service technologies. Využitie PDA (personal digital asistant , t.j. osobný elektronický pomocník) obchodníkmi. Mobilné riešenia na Slovensku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00587-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.