Počet záznamov: 1  

Fuzzy expert marketing-mix model

  1. Názov Fuzzy expert marketing-mix model
    Preklad názvuExpertný fuzzy model pre marketingový mix
    Autorské údajeShady Aly, Ivan Vrana
    Autor Aly Shady
    Spoluautori Vrana Ivan
    Zdrojový dokument Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 51, no. 2 (2005), s. 69-79. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2005. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá prostredie podnikateľské * rozhodovanie * marketing mix * modelovanie * metódy * systémy expertné
    AnotáciaPopis výkonnej metódy pre nastavenie marketingového mixu. Metóda silne využíva relevantnú znalosť experta a expertízy prostredníctvom fuzzy systému pre podporu rozhodovania, ktorý je uspôsobený tak, aby periodicky dynamicky nastavil marketingový mix v súlade so zmenami podnikateľského prostredia. Navrhnutá metóda je obzvlášť vhodná pre turbulentné podnikateľské prostredie so spústou náhodných, neurčitých a neistých premenných, čo je typické pre agro-potravinársky komplex. Metóda je dostatočne obecná pre použitie aj v iných sektoroch. Metódu možno považovať za fuzzy expertný systém pre určenie hodnôt marketingových rozhodovacích premenných.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58223.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.