Počet záznamov: 1
[Strategický marketingový manažment]
Názov [Strategický marketingový manažment] Autorské údaje Robert Spišák Autor Spišák Robert Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 60. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Recenz.dok. Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie strategické * marketing strategický * marketing manažment * portfólio * plán * trh * koncepcie * recenzie Anotácia Publikácia Dagmar Lesákovej a kolektívu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave prezentuje základné poznatky a doporučenia na tvorbu komplexných marketingových koncepcií ako bázy pre trhové a marketingové stratégie. Marketingová stratégia je v puiblikácii objasňovaná z rôznych uhlov pohľadu. Publikácia venuje tiež pozornosť novým koncepciám upevňovania pozície na trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1