Počet záznamov: 1  

[Strategický marketingový manažment]

  1. Názov [Strategický marketingový manažment]
    Autorské údajeRobert Spišák
    Autor Spišák Robert
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 60. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Recenz.dok. Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie strategické * marketing strategický * marketing manažment * portfólio * plán * trh * koncepcie * recenzie
    AnotáciaPublikácia Dagmar Lesákovej a kolektívu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave prezentuje základné poznatky a doporučenia na tvorbu komplexných marketingových koncepcií ako bázy pre trhové a marketingové stratégie. Marketingová stratégia je v puiblikácii objasňovaná z rôznych uhlov pohľadu. Publikácia venuje tiež pozornosť novým koncepciám upevňovania pozície na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.