Počet záznamov: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom...
Názov Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... Autorské údaje Martin Babiak Autor Babiak Martin EUBFNHKVF - Katedra verejných financií NHF - zrušené Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 57-59. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Heslá výskum * modely * systémy multiagentové * simulácia * marketing * produkty * výhody konkurenčné Anotácia Simulácie popisujú činnosť prvkov systému s cieľom modelovať jeho výsledné správanie. Podstata multiagentových simulácií (MAS). Možnosti nasadenia MAS - na simuláciu demografických procesov, v antikorupčnom výskume, na skúmanie odlišností individuálneho a kolektívneho správania. Uplatnenie MAS v spoločenských vedách. Špecifiká marketingového výskumu pre MAS aplikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1