Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom...

  1. Názov Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom...
    Autorské údajeMartin Babiak
    Autor Babiak Martin EUBFNHKVF - Katedra verejných financií NHF - zrušené
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 57-59. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu
    Heslá výskum * modely * systémy multiagentové * simulácia * marketing * produkty * výhody konkurenčné
    AnotáciaSimulácie popisujú činnosť prvkov systému s cieľom modelovať jeho výsledné správanie. Podstata multiagentových simulácií (MAS). Možnosti nasadenia MAS - na simuláciu demografických procesov, v antikorupčnom výskume, na skúmanie odlišností individuálneho a kolektívneho správania. Uplatnenie MAS v spoločenských vedách. Špecifiká marketingového výskumu pre MAS aplikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.