Počet záznamov: 1  

Česká veřejnost a reklama

  1. Názov Česká veřejnost a reklama : reklama jako zrcadlo doby
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * občania * Česko * 2004 * práca výskumná
    AnotáciaSpoločenská funkcia reklamy a postoj ľudí k obmedzovaniu reklamy štátom. Je reklama naším právom, alebo ju má štát obmedzovať - názory na obmedzovanie reklamy. Výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.