Počet záznamov: 1  

Lidské značky v marketingové komunikaci

  1. Názov Lidské značky v marketingové komunikaci
    Autorské údajeFilip Kahoun
    Autor Kahoun Filip
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * osobnosť * kultúra * politika * šport * značky výrobkov * značky výrobné
    AnotáciaÚčasť celebrít v reklamných kampaniach na podporu firemných značiek alebo značiek výrobkov je dnes bežnou komunikačnou praxou. Informácie z histórie. Reklama s celebritou má vyšší komunikačný účinok ako reklama bez celebrít. Vysvetlenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.