Počet záznamov: 1
Lidské značky v marketingové komunikaci
Názov Lidské značky v marketingové komunikaci Autorské údaje Filip Kahoun Autor Kahoun Filip Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * osobnosť * kultúra * politika * šport * značky výrobkov * značky výrobné Anotácia Účasť celebrít v reklamných kampaniach na podporu firemných značiek alebo značiek výrobkov je dnes bežnou komunikačnou praxou. Informácie z histórie. Reklama s celebritou má vyšší komunikačný účinok ako reklama bez celebrít. Vysvetlenie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1