Počet záznamov: 1
Testování komerční komunikace
Názov Testování komerční komunikace Autorské údaje Klára Špičková, Lenka Slívová, Jan Herzmann Autor Špičková Klára Spoluautori Slívová Lenka Herzmann Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * efektívnosť * adresnosť reklamy * kampane reklamné * testy Anotácia Reklamy a inzeráty je vhodné preverovať v každej etape - od vzniku kreatívnej myšlienky po zánik kampane. Pretesty na overovanie reakcií na reklamu ešte pred jej uvedením. Kvalitatívne testy /na overovanie vhodnosti komunikačných prvkov/ a kvantitatívne testy /na preverovanie hypotéz o kvantitatívnych vzťahoch/ je najlepšie používať komplexne. Vyvinutie štandardizovanej metodiky AdWise, ktorá umožňuje predvídať mieru úspešnosti reklamy, spätne vyhodnocovať efektívnosť kampaní a predovšetkým analyzovať silné a slabé stránky reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1