Počet záznamov: 1
Komunikační účinnost sportovního sponzoringu
Názov Komunikační účinnost sportovního sponzoringu Autorské údaje Eva Herzmannová Autor Herzmannová Eva Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 15-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá propagácia * firmy * spoty reklamné * šport * sponzorovanie * Česko Anotácia Sponzoring ako dôležitá súčasť komunikácie. Informácie o sponzorovi v športových spravodajstvách, v televíznych novinách. Orientácia sponzorov na populárne športy. Podiel jednotlivých športov v televíznom spravodajstve v Česku. Zastúpenie vybraných športov v prepočte na 30 sekundové spoty. Finančné prostriedky, vhodne umiestnené do sponzoringu môžu značne prispieť k propagácii firmy na verejnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1