Počet záznamov: 1  

Řízení vztahů se zákazníky CRM

  1. Názov Řízení vztahů se zákazníky CRM
    Autorské údajePavel Zemene
    Autor Zemene Pavel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 19-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * hodnota * definície * systém CRM
    AnotáciaDefinícia CRM. Stratégia CRM. Segmentácia zákazníkov. Strategická hodnota zákazníka ako súčasná hodnota všetkých budúcich profitov z daného zákazníka. Výpočet hodnoty zákazníka. Dimenzia riadenia vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.