Počet záznamov: 1  

Cestovní ruch - marketingový nebo sociologický výzkum ?

  1. Názov Cestovní ruch - marketingový nebo sociologický výzkum ?
    Autorské údajeJiří Vaníček
    Autor Vaníček Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 24-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum sociologický * marketing * výskum * ruch cestovný
    AnotáciaSociologický výskum. Marketingový výskum. Spoločné charakteristiky sociologického a marketingového výskumu. Špecifiká marketingového výskumu v oblasti cestovného ruchu. Príklady výsledkov marketingového (sociologického) výskumu v oblasti cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.