Počet záznamov: 1  

Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka

  1. Názov Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka
    Preklad názvuComplaint Resolution - An Element of Customer Care
    Autorské údajeMária Dzurová, Miroslav Mariaš, Jozef Čimo
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2004), s. 41- 58. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2004. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * pojmy * tovar * kvalita * ochrana spotrebiteľa * zodpovednosť za vady * legislatíva
    AnotáciaPojem reklamácia. Analýza reklamácií. Štruktúra reklamácií podľa viacerých kritérií. Príčiny a miesto vzniku reklamácií. Koncepcia starostlivosti o zákazníkov. Predpoklady vybavovania reklamácií. Administratívne nároky a doklady pre vybavovanie reklamácií. Zodpovednosť za vybavovanie a evidencia reklamácií. Proces vybavovania a analýza reklamácií. Typové príklady reklamácií. Špecifické reklamácie.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00651-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.