Počet záznamov: 1  

Vliv hudby na nákupní chování

  1. Názov Vliv hudby na nákupní chování
    Preklad názvuInfluence of in-store music on purchase behavior
    Autorské údajeMarek Franěk
    Autor Franěk Marek
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 127-133. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie * nákup * zákazníci * hudba * nástroje marketingové * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * psychológia predaja
    AnotáciaTeoretické koncepcie zaoberajúce sa účinkom hudby v obchodnom prostredí. Zhrnutie výsledkov empirických štúdií vykonaných v tejto oblasti. Výskumy pôsobenia hudby na správanie zákazníkov, sú sústredené predovšetkým na vplyv aktivačného potenciálu hudby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.