Počet záznamov: 1
Vliv hudby na nákupní chování
Názov Vliv hudby na nákupní chování Preklad názvu Influence of in-store music on purchase behavior Autorské údaje Marek Franěk Autor Franěk Marek Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 127-133. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2005. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie * nákup * zákazníci * hudba * nástroje marketingové * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * psychológia predaja Anotácia Teoretické koncepcie zaoberajúce sa účinkom hudby v obchodnom prostredí. Zhrnutie výsledkov empirických štúdií vykonaných v tejto oblasti. Výskumy pôsobenia hudby na správanie zákazníkov, sú sústredené predovšetkým na vplyv aktivačného potenciálu hudby. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1