Počet záznamov: 1  

Metódy faktorovej analýzy v marketingu

  1. Názov Metódy faktorovej analýzy v marketingu
    Preklad názvuMethods of factors analysis in marketing
    Autorské údajeBranislav Pacák, Daniela Sivašová
    Autor Pacák Branislav
    Spoluautori Sivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá marketing * analýza faktorová * výskum dopytu * spoločnosti obchodné * dodávatelia * informácie
    AnotáciaMetódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00426-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.