Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii
Názov Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii Preklad názvu The Satisfaction of a customer with the sales of tours at a travel agency Autorské údaje Ivan Petrík, Zuzana Blanáriková, Silvia Kresová, Jana Kuňáková, Zuzana Turócziová Autor Petrík Ivan Spoluautori Blanáriková Zuzana Kresová Silvia Kuňáková Jana Turócziová Zuzana Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 38, č. 1 (2005), s. 14-23. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * zamestnanci * muži * ženy * zákazníci * služby * kvalita * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * prieskum štatistický Anotácia Rastúci význam stabilného okruhu zákazníkov. Význam spokojnosti zákazníka v cestovnom ruchu. Roviny hodnotenia spokojnosti zákazníka. Materiál a metódy výskumu zacieleného na spokojnosť zákazníkov. Výsledky výskumu (dotazník, mystery shopping) uskutočneného v 18 mestách Slovenska. Hodnotenie spokojnosti zákazníkov ako faktor dlhodobej prosperity cestovnej kancelárie na konkurenčnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1