Počet záznamov: 1  

Cena není pouhou "cenovkou"

  1. Názov Cena není pouhou "cenovkou"
    Súbežný názovThe price is not a mere "label"
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 4 (2005), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá produkty * ceny * predaj * nákup * ponuka * hodnota tovaru * predajcovia * zákazníci
    AnotáciaAko ovplyvňuje cena výrobku nákupné rozhodovanie. Cena ako meradlo hodnoty tovaru. Nakupovanie na základe zvláštnej ponuky. Optimálna rovnováha medzi cenou a prínosom produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.