Počet záznamov: 1
Značkové tváre za milión
Názov Značkové tváre za milión Autorské údaje Ivana Šimlovičová Autor Šimlovičová Ivana Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 4 (apríl 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia firemná * komunikácia marketingová * značky maloobchodné * Slovenská televízia Bratislava * programy * reklama * zisk Anotácia Mená a tváre finalistov SuperStar, ale aj samotná šou ovplyvňujú marketingovú komunikáciu firiem a stávajú sa veľmi drahými obchodnými značkami. Spájať ich s rôznymi produktmi a službami môže pomôcť podpore predaja, alebo ak sa objavia na otvorení predajne, prispejú k zvýšeniu povedomia o značke či k upevneniu imidžu. Kto na nich zarába a čo príde po súťaži. Slovenská televízia, sledovanosť, zisky z predaja reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1