Počet záznamov: 1  

Značkové tváre za milión

  1. Názov Značkové tváre za milión
    Autorské údajeIvana Šimlovičová
    Autor Šimlovičová Ivana
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 4 (apríl 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia firemná * komunikácia marketingová * značky maloobchodné * Slovenská televízia Bratislava * programy * reklama * zisk
    AnotáciaMená a tváre finalistov SuperStar, ale aj samotná šou ovplyvňujú marketingovú komunikáciu firiem a stávajú sa veľmi drahými obchodnými značkami. Spájať ich s rôznymi produktmi a službami môže pomôcť podpore predaja, alebo ak sa objavia na otvorení predajne, prispejú k zvýšeniu povedomia o značke či k upevneniu imidžu. Kto na nich zarába a čo príde po súťaži. Slovenská televízia, sledovanosť, zisky z predaja reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.