Počet záznamov: 1  

Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu

  1. Názov Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu
    Preklad názvuTheoretical and methodological approaches to evaluation of educational process
    Autorské údajeMária Antalová
    Autor Antalová Mária EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 2 (2005), s. 207-217. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá výchova * vzdelávanie * školy vysoké * andragogika * pedagogika * efektívnosť ekonomická
    AnotáciaIdentifikácia evalvácie pre oblasť vzdelávania. Evalvácia výchovno-vzdelávacieho procesu. Ciele inštitúcie, spoločnosti a jednotlivca. Metodologické východisko evalvácie a analýza výchovno-vzdelávacieho procesu. Referenčný rámec evalvácie výchovno-vzdelávacieho procesu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00029-007, FNH - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.