Počet záznamov: 1
Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu
Názov Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu Preklad názvu Theoretical and methodological approaches to evaluation of educational process Autorské údaje Mária Antalová Autor Antalová Mária EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 2 (2005), s. 207-217. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá výchova * vzdelávanie * školy vysoké * andragogika * pedagogika * efektívnosť ekonomická Anotácia Identifikácia evalvácie pre oblasť vzdelávania. Evalvácia výchovno-vzdelávacieho procesu. Ciele inštitúcie, spoločnosti a jednotlivca. Metodologické východisko evalvácie a analýza výchovno-vzdelávacieho procesu. Referenčný rámec evalvácie výchovno-vzdelávacieho procesu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00029-007, FNH - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1