Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : märkte schaffen, erobern und beherrschen
    Autorské údajePhilip Kotler, aus dem amerikanischen übersetzt von Astrid Bangert und Roland Bersch
    Autor Kotler Philip
    Ďalší autori Bangert Astrid (Prekladateľ)
    Bersch Roland (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeMünchen : Econ Verlag , 2003. - 287 s.
    Vydanie3. Aufl.
    ISBN3-430-15664-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * marketing mix * plánovanie * hodnota trhová * priemysel * značky výrobkov * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra800152

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    800152SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.