Počet záznamov: 1  

Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie

  1. Názov Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie
    Autorské údajePeter Baláž
    Autor Baláž Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 53, č. 2 (2005), s. 275-277. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0032-3233
    Recenz.dok. Mezinárodní management / Dana Zadražilová. - Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2004
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá manažment medzinárodný * recenzie * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť * globalizácia * aliancie strategické * korporácie transnacionálne
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Mezinárodní management. Kniha je venovaná skúmaniu jednotlivých aspektov medzinárodného podnikania v období globalizácie svetového hospodárstva. Pozornosť sústreďuje najmä na najaktuálnejšie aspekty tohto procesu a jeho najdôležitejšie inštitucionálne elementy. Tými sú multinacionálne a transnacionálne korporácie a medzinárodné siete, ktoré na presadzovanie svojich ekonomických záujmov s cieľom získania dostatočnej sily na ich úspešné presadzovanie spoločne vytvárajú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.