Počet záznamov: 1
Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie
Názov Konkurencieschopnosť - kľúčový fenomén medzinárodného podnikania v období globalizácie Autorské údaje Peter Baláž Autor Baláž Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 53, č. 2 (2005), s. 275-277. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0032-3233 Recenz.dok. Mezinárodní management / Dana Zadražilová. - Praha : VŠE v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2004 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá manažment medzinárodný * recenzie * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť * globalizácia * aliancie strategické * korporácie transnacionálne Anotácia Recenzia na publikáciu Mezinárodní management. Kniha je venovaná skúmaniu jednotlivých aspektov medzinárodného podnikania v období globalizácie svetového hospodárstva. Pozornosť sústreďuje najmä na najaktuálnejšie aspekty tohto procesu a jeho najdôležitejšie inštitucionálne elementy. Tými sú multinacionálne a transnacionálne korporácie a medzinárodné siete, ktoré na presadzovanie svojich ekonomických záujmov s cieľom získania dostatočnej sily na ich úspešné presadzovanie spoločne vytvárajú. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6
článok
Počet záznamov: 1