Počet záznamov: 1  

Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie

  1. Názov Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.
    Akcia/Korporácia Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie . Medzinárodná vedecká konferencia , Bratislava, Slovensko , február 1999
    Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 1999. - 125 s.
    ISBN80-225-1185-4
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá knižnice * terminológia * veda ekonomická * systémy informačné * služby * stravovanie spoločné * marketing * manažment personálny * obchod * firmy * plán marketingový * imidž * marketing priamy * výskum * technológie informačné * obchod elektronický * internet * ruch cestovný * marketing environmentálny * trh * potravinárstvo * produkty * kvalita * riadenie kvality * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (23) - ČLÁNKY
    Signatúra799781, 832726

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    799781SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    832726SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.