Počet záznamov: 1  

Budoucnost jakosti: hodnota pro zákazníka

  1. Názov Budoucnost jakosti: hodnota pro zákazníka
    Preklad názvuThe future of quality: Customer value
    Autorské údajeArmand V. Feigenbaum, Donald S. Feigenbaum
    Autor Feigenbaum Armand V.
    Spoluautori Feigenbaum D.S.
    Zdrojový dokument Svět jakosti. Roč. 12, č. 1 (Březen 2005), s. 35-39. - České Budějovice : Bartoň QSV, 2005. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * hodnota * manažment * riadenie kvality * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * trh
    AnotáciaDnešné spoločnosti môžu ťažiť zo synchronizácie iniciatív v oblasti riadenia a zlepšovania kvality. Dôraz na spokojnosť zákazníka a kvalitu. Kvalita na dnešných trhoch. Sústredenie na zvýšenie hodnoty kvality. Sústredenie na hodnotu kvality pre zákazníka. Výsledky strategického riadenia kvality. Tlaky na zdokonaľovanie vedenia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.