Počet záznamov: 1  

Puma zmenila svoju tvár

  1. Názov Puma zmenila svoju tvár
    Autorské údajeAndrea Hinková-Dibarborová
    Autor Hinková-Dibarborová Andrea
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 10, č. 5 (máj 2005), s. 40-41. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá sortiment * výrobky značkové * marketing * predajne * Slovensko
    AnotáciaZmena štruktúry značky Puma smerom k lifestylovým produktom. Zmena orientácie priniesla aj nový marketing - predtým boli reklamné kampane zamerané na šport, teraz na módu. S ňou súvisí aj sponzorovanie rôznych reality šou. Predajne na Slovensku. Tri módne kolekcie značky Puma. Zvýšenie obratu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.