Počet záznamov: 1  

Ekomarketingové strategie firem

  1. Názov Ekomarketingové strategie firem
    Autorské údajeRadoslav Škápa
    Autor Škapa Radoslav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 4 (Duben 2005), s. 24-25. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing ofenzívny * marketing environmentálny * marketing mix * produkty environmentálne * ochrana prostredia životného * ceny * distribúcia * propagácia * spotrebitelia
    AnotáciaŠtyri typy stratégie podniku: clean, efficient, progressive a innovative - ich charakteristika. Zelený marketing (ekomarketing) a jeho uplatnenie v cenovej politike podniku, v distribučnej politike a v propagácii výrobku. Vzťah spotrebiteľa k zeleným výrobkom. Marketing a životné prostredie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.