Počet záznamov: 1  

Imidž územia

  1. Názov Imidž územia
    Autorské údajeAnna Vaňová
    Autor Vaňová Anna
    Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 56-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * marketing územia * regióny * komunikácia marketingová * výskum * analýzy
    AnotáciaTvorba imidžu územia je komplexný a zložitý proces, ktorý si vyžaduje pochopenie územia ako produktu, cieľových skupín a prostriedkov komunikácie medzi nimi. Definovanie pojmu imidž územia. Tvorba a prezentácia imidžu územia. Úlohou marketingu je zisťovať aký imidž má územie v očiach verejnosti, ktoré charakteristiky územia sú známe, ktoré nie sú a treba ich posilňovať, aby územie získalo požadovaný imidž. K tomu slúži marketingový výskum a analýza.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.