Počet záznamov: 1  

Názvoslovie jednotlivých typov predajní

  1. Názov Názvoslovie jednotlivých typov predajní
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 66-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá predajne * veľkopredajne * hypermarkety * definície * terminológia * Slovensko * Európa
    AnotáciaDefinícia pojmu predajňa. Predajňa okrem toho, že plní funkciu realizácie potrieb spotrebiteľov a realizácie tovaru a služieb v národohospodárskom ponímaní, plní aj funkciu tvorcu životného prostredia , prvku podnikateľských aktivít mesta, regiónu. Typy predajní vznikajú kombináciou a variovaním sortimentu, foriem predaja, veľkosťou predajnej plochy, alokáciou, cenovou úrovňou a ďalším. Veľkopredajňa (Supermarket, Supermarkt, Supersam), veľkokapacitná veľkopredajňa (Superstore), obria veľkopredajňa (Hypermarket) - definície. Názov minimarket - nie je odbornou literatúrou definovaný.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.