Počet záznamov: 1  

Elektronický obchod

  1. Názov Elektronický obchod
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 82-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá obchod elektronický * terminológia * štandardizácia * trh spotrebiteľský
    AnotáciaElektronický obchod, ktorý je spojený s elektronickým prenosom obchodných informácií a dokumentov, zabezpečuje realizáciu bezbariérových, rýchlych, spoľahlivých a v reálnom čase bežiacich obchodov. Nové pojmy v elektronickom obchode - elektronický obchod, elektronický podnik, elektronická ekonomika. Význam elektronického obchodu pre zákazníkov. Elektronický obchod pre koncového používateľa - spotrebiteľský trh, elektronický obchod medzi podnikateľskými subjektami - medzipodnikový trh. Štandardizácia v elektronickom obchode.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.