Počet záznamov: 1
Strategic marketing for nonprofit organizations
Názov Strategic marketing for nonprofit organizations Autorské údaje Alan R. Andreasen, Philip Kotler Autor Andreasen Alan R. Spoluautori Kotler Philip Vydavateľské údaje Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall , 2003. - 536 s. Vydanie 6th ed. ISBN 0-13-122792-0 (pbk) , 0-13-041977-X (hbk) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * organizácie neziskové * plánovanie strategické * zdroje ľudské * marketing mix * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 800147, 810846
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 810846 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 800147 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1