Počet záznamov: 1  

Marketingforschung

  1. Názov Marketingforschung : Methoden und Modelle zur Bestimmung des Käuferverhaltens
    Autorské údajeReinhold Decker / Ralf Wagner
    Autor Decker Reinhold
    Spoluautori Wagner Ralf
    Vydavateľské údajeMünchen : Redline Wirtschaft bei Verlag Moderne Industrie , 2002. - 474 s.
    ISBN3-478-37370-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * modely * modelovanie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra802159

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    802159OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.