Počet záznamov: 1  

Terminologické osobitosti environmentálneho trhu

  1. Názov Terminologické osobitosti environmentálneho trhu
    Autorské údajeRastislav Strhan, Vojtech Kollár
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 98-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 006 - Normalizácia. Normy
    Heslá prostredie životné * ekológia * environmentalistika * terminológia * normy ISO * označovanie tovarov * značky environmentálne * marketing environmentálny
    AnotáciaVeľká časť súčasných podnikateľských aktivít má priamu alebo nepriamu väzbu na tvorbu alebo ochranu životného prostredia. Pod vplyvom nových podmienok sa do odbornej terminológie dostávajú nové označenia, symboly, termíny. Problematika používania slova ekologický, resp. environmentálny vo vzťahu k životnému prostrediu. Norma STN EN ISO 14001. Environmentálne správanie, environmentálne vhodný výrobok. Pripravované normy ISO 1402X predpokladajú vznik troch typov environmentálneho označovania výrobkov - ecolabeling. Prispejú k zjednoteniu v terminologickej oblasti. Environmentálne orientovaný marketing.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.