Počet záznamov: 1
Terminológia v potravinárskom marketingu
Názov Terminológia v potravinárskom marketingu Autorské údaje Marta Karkalíková, Alica Lacková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 106-109. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá potravinárstvo * terminológia * marketing strategický * spotrebitelia Anotácia V podmienkach tfhového mechanizmu sa aj v potravinárskych podnikoch, ak chcú prosperovať, musí uplatňovať marketingová stratégia, t.j. spôsob riadenia a usmerňovania hospodárskej činnosti podniku podľa požiadaviek trhu. Podnik musí zároveň aktívne ovplyvňovať trh za účelom splnenia podnikových cieľov. Orientácia podniku na výrobky (zlepšovanie úžitkových vlastností), na spotrebiteľa.(jeho ochrana, pravdivá informovanosť o kvalite a pod.). Výklad pojmov energetická, výživná, hygienická a senzorická hodnota, výživová a úžitková hodnota. Na základe dokonalého poznania vlastných výrobkov, porovnávania úžitkových hodnôt s požiadavkami spotrebiteľov, možno formulovať stratégiu podniku a rozsah budúceho trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1