Počet záznamov: 1  

Terminológia manažérstva kvality

  1. Názov Terminológia manažérstva kvality
    Autorské údajeVojtech Kollár, Emil Roman
    Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Roman Emil EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 117-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * systémy kvality * terminológia
    AnotáciaVzťah marketingu k manažmentu - marketing je základnou myšlienkou, ktorej sa metódy a nástroje manažérstva prispôsobujú a slúžia na dosahovanie cieľov podnikateľského subjektu. Kvalita a manažérstvo kvality. Základné zameranie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality. Systém kvality - predstavuje organizačnú štruktúru, zodpovednosti, procesy a zdroje potrebné na uplatnenie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality vo firme. Kvalita marketingu, kvalita marketingových činností, slučka kvality.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.