Počet záznamov: 1  

Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?

  1. Názov Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?
    Autorské údajeĽubica Christophoryová
    Autor Christophoryová Ľubica
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005), s. 27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá reklama * televízia * médiá * prognózy
    AnotáciaDigitálne videorekordéry (PVR) umožňujúce prednahrávanie TV vysielania prinášajú mediálnym expertom nemalé obavy o budúcnosť TV reklamy. Funkcia ad-skipping ju totiž umožňuje pri nahrávaní preskakovať. Ad-skipping môže byť dôležitým impulzom zmeny vo vzťahu spotrebiteľov k reklame. Televíziu bude potrebné znovuobjaviť ako reklamné médium. Reklama bude pravdepodobne naďalej strácať masový charakter, stane sa adresnejšou, osobnejšou. Interaktivita ju priblíži k internetovej reklame, priamym zameraním sa priblíži k direct marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.